29.12:
chars.html: hobittien armor 4, rodut muutettuja, evaluate-skill, saves
+1 per 6 tasoa, ei 5
spells.html: resurrect, fireball, enforce wall selvennetty, turn
undead pumpattu hitusen, stoneskin uusittu, dig, banish, banish evil,
summon, rock to mud, major conjuration, charm monster, ward, hide aura
lisätty
system.html: restoration 20%, hyökkäykset 6+6+6... tekevät
lisävauriota ja 6 tekee ainakin yhden vauriota...
bestiary.html: ököjä vähän muuteltu
30.12:
attrib.html: invisiblity uusittu
system.html: heitto 6 tekee vauriota jos base 3+; lisäksi heiton 1 saa
heittää uusiksi, jos kohde haluaa osuman. grab tarkennettu.
bestiary.html: paljon uusia kivoja ököjä
spells.html: uusia kivoja miracleja, bless..
treasures.html: troll hide +3 armor, armor of deep light, paljon uusia
gm.html: väsäsinpä moista...
31.12:
gm.html: ohjeet wisheistä ja polymorphauksesta
spells.html: strength antaa nyt +1 strong, vaikka jo olisi...
1.1:
spells.html: fasten (lvl 6) lisätty
system.html: muutettu MP-rajaksi magic level/2+5
---
5.1:
spells.html: banish evil (ja bless) ei tee vauriota, jos faith level
alle unholyn HD. Ja curse siirtyy kamoihin vain heitolla 6
7.1:
spells.html: summonin MP:t uusittu
--
11.1:
chars.html: typot korjattu yms.
spells.html: resurrect/reincarnaten jälkene kohteella 0 MP
extra.html: uudet säännöt vihdoinkin paperilla
2.2:
spells.html: chain lightning lisätty, animate deadin cc muutettu
treasures.html: kamojen luokitukset lisätty
7.3.
treasures.html: spelleaterit tarkennettu/uusittu